jún
12

Újranyitány :P

Címkék: napom | Szerző: BuBy | 8:58 pm

Szép jó napot :)

Megint elszántam magam hogy "mostantól én már pedig blogolni fogok"...remélem ez hosszabb életű elhatározás lesz mint az előző próbálkozásom :P rendszeresített publikációt csak saját lustaságom arányában végzek majd..azt megígérhetem :) (többet nem mert még a végén kérdőrevonnak :P) Úgyse lesz egy világhírű bestseller amit itt összefirkálok..aki szívesen olvassa annak örülök és egészségére :) de amugy leginkább saját szórakoztatásomra kezdtem el mert mindig is szerettem visszaolvasni mik történtek velem...ez nemis blog inkább egy emlékkönyv az élet szín és sárfoltjairól , remélem enyém inkább színes lesz... :P


Nos...a mai nap röviden..(nem sokkolok egyből egy két kilóméteres bejegyzéssel)

1. sajnos Szivemmel nem találkoztunk :(

2. nagyon meleg van..de a ventilátor forgási tengelyét követve egész elviselhető

3. se a hangulatom se ez a hőség nemigazán volt alkalmas a szellemi teendőimre...(végülis csak államvizsgára kéne készülni semmi fontos..) azért sokáig erölködtem rajta..én mindent megtettem..de télleg :)

4. egy pihentető tanulási szünetben beiktattam az ötletem megvalósítását..ezt a blogot O.o amivel igencsak megküzdöttem mire nekem tetszővé alakítottam...(hiába...CSS szerkesztést még nem használtam csak html-t) de azért egy óra alatt sikerült rájöttem a dolgokra és a fejlécem is elkészült :)

köszönjetek Szöszmóknak ^^

5. átjött keresztapám bepótolni az elmaradt névnapozást meg szülinapozást, ittunk ettünk jó volt...és igen..a legelső falat fagyi rögtön a pólómon landolt..ez olyan...jellemző:P nah mind1

Ennyi volt.. már ígyis túlragoztam dehát egy nyitásnak megkell adni a módját nem?:)

 

puszi

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szepcsi.blog.hu/api/trackback/id/tr602077010

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása