máj
25

Sok minden miatt fontos ez a nap nekem és ez csak nemrég tudatosult bennem. :)

1. Ezen a napon van Apa szülinapja :)

2. nem pont ezen a napon de pár nap múlva 31.-én lesz Anya és Apa házassági évfordulója.. történetesen a 25. :) az ezüst lakodalom! ma vettem apával ennek emlékére egy tökszép ezüstláncot meg két ezüstgyűrűt hogy legyen mindkettejüknek :) az ékszeres néni azt mondta így szokás és szerintem ez egy szép szokás..:)

3. És mindemellett nekem és Lacinak is 25.-én van a hónapfordulónk :) augusztus 25.-én pedig a 2. évfordulónk lesz ... már nem kell sokat várni rá :) bár most is úgy érzem mintha évek óta együtt lennénk ennek ellenére mindig várom ezeket az időpontokat..boldogsággal töltenek el, mert nagyon szeretem az én kis Kincsemet :)

Úgyhogy már csak ezek miatt is a kedvencek listájára emelem a 25-ös számot :) szerintem a jövőben a lottón is meg fogom játszani ha már ennyi jó dolog kapcsolódik hozzá :)

 

 

 

 

 


A sulinak vége de aki járt főiskolára az tudja hogy csak most jön a java...a vizsgaidőszak..már a zh-knál volt egy kisebb kiborulásom nagyon nehéz ez a félév.. és azóta se alakul jobban...nincs meg a gazdasági matematika tárgyra az aláírásom és nem is látok sok esélyt rá hogy a közeljövőben sikerülni fog de azért a remény hal meg utoljára...az biztos hogy nem evilági ember volt aki kitalálta a deriválást és az integrálást...vagy ha evilági volt akkor a sárgaház törzsvendége.. igazából ha bárki értelmes magyarázatot ad nekem a deriválás és az integrálás életben betöltött fontos szerepéről, alkalmazási területéről akkor annak kezet és lábat csókolok az tuti...

csak lenne már vége..azt hiszem minden eddigieknél jobban rám fér és megérdemelt a pihenés, telítődött a képzeletbeli pohár :S

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szepcsi.blog.hu/api/trackback/id/tr162930113

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása