jan
24

vizsgaidőszak letudva

Címkék: beteg napom kanga | Szerző: BuBy | 2:51 pm

Mozgalmas heteken vagyok túl...

Meglett minden vizsgám, vicces volt nézni az elsősök izgalmát úgy hogy én már tudtam mire számíthatok egyes tanároknál :) a gasztronómia vizsga kifejezetten vicces volt főleg hogy még előtte megállapítottuk hogy a 90%-unk nem tud főzni egyik szaktársamtól idéznék "én tudok virslit csinálni...mikróban...onnan tudom hogy kész van hogy elkezd fütyülni a virsli" XD hát jujj :D:D és velem együtt ilyen embereket mernek be engedni a tankonyhára következő félévben?:D remélem biztosítva vannak mert ha én ott a balszerencsémmel együtt kitárulkozom akkor felrobban a kóceráj :D

Úgy terveztük barátnőmmel hogyha túlvagyunk a vizsgákon akkor megünnepeljük az ő első sikeres vizsgaidőszakát meg nem mellesleg a szülinapját :) remélem nem ütközünk szokásos szervezési problémákba... főleg mióta én nemvagyok hajlandó semmi ilyesmit megszervezni hogy másnak is teret adhassak ezen a téren, és jópár csalódás ért azóta az emberekben meg a barátaimban ahhoz hogy ne legyen kedvem szervezkedni..

De mondtam barátnőmnek hogy azse érdekel ha csak ketten megyünk de menjünk mert már nagyon hiányzik és én ugyse hagyom hogy ne érezze jól magát :) de persze szokásomhoz híven pont buli előtt készülök lebetegedni és már elég jól haladok... múlthéten nemtudtam aludni szinte semmit ráadálsul apához is járkáltunk a kórházba és sose jött akkor a busz amikor kellett volna neki és jópárszor összefagytunk.. :P nembaj a remény hal meg utoljára... legalább hitelesebben tudom majd énekelni a "jég dupla wiskeyvel" című számot új reszelős hangszínemen :)

Az utóbbi két napom izgi volt... :) Kicsim megvette a hőn áhított kocsiját Renoult Kangoo (én csak Kangának hívom és mi vagyunk a Zsebi babák :D) és meglepett egy próbaúttal :) ami úgy zajlott hogy éjfél előtt 20 perccel írt egy sms-t hogy "szia Baba 20 perc és ottvagyunk" énmeg mondom mivan?:D én épp az ágyba készültem már.. :D elég gyanús volt ez nekem mert volt már pár ilyen manőver de azért akkoris kicsivel korábban érkeztek :D tesóm közreműködésével sikerült lesunnyognom anya mellett hogy ne ébredjen fel...nemakartam balhét..de azért a jó oldalamat is megvillantva hagytam egy üzit a biztonság kedvéért ha mégse sikerülne a nesztelen távozás...de sikerült :) megláttam a fiúkat kiszállni az új járgányból tökre örültem ^^ aranyos kocsi meg jó sok minden belefér :D azért tettem egy enyhe célzást nekik hogy nekem nemolyan könnyű otthonról kisunnyogni mint nekik mivel szinte az ajtó mellett alszanak a szüleim...és nemis maradhatok olyan sokáig... erre megszólal egyik igen bölcs barátunk "a dícséretre már nem érünk haza, a lebaszásért nem sietünk" XD hát én ezen szakadtam :D ez az új kedvenc mondásom :D elvoltunk elmentünk a kedvenc biliárd helyünkre...ahol belebotlottunk egy erősen illuminált embertársunkba..szegény bevolt már állva mint a faék... :D odajött reménykedett benne hogy van cigink..mondtuk hogy hát bocs de mi ilyen nem dohányzó banda vagyunk... kicsit furán nézett majd aztmondta akkor 4 sör lesz..mi meg csak így néztünk hogy most viccel?:D mér hozna nekünk sört azért mert nem kapott semmit?:D azthittük hülyéskedik... erre meghallom a pult felől ezt a mondatot hogy "öreg akkor te kinek vetted ezt a 4 sört?" akkor már biztosak voltunk benne hogy nekünk és feküdtünk a röhögéstől télleg megvette :D de hogy miért azt azóta se értjük :D

Nah most viszont rágyúrok a kikúrálásomra péntekig :) a füleim bevannak dugulva amitől még szédölgök is, szal féligmeddig süket vagyok melegem van aztán fázom amúgy kapar a torkom meg fájdogál ha röhögök vagy mélylevegőt veszek egyből rákezdek ugyhogy asszem nagygenerálra lesz szükségem :) kezdek mondjuk egy teával :) aztán mondjuk folytatom azzal hogy végre kipihenem magam nem pedig rémálmokkal töltöm az éjszakáim meg felébredek folyton és akkor talán sikerül aludni is egy kicsit :D

 

 

 

nah pussz ^^

A bejegyzés trackback címe:

https://szepcsi.blog.hu/api/trackback/id/tr532609848

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása