sze
17

balkáni körülmények

Címkék: suli eső napom | Szerző: BuBy | 9:16 pm

Ezt a kis apróságot muszály megosztanom a mai napomból...

Gondolom az senkit se lep meg hogy továbbra is esik...ez mifelénk már csak így megy.

Megin eláztam a legalsóbb ruhaneműmig meg a cipőm is beázott...tökjó hogy épp kezdtem meggyógyulni...nembaj mondom majd a terembe megszáradok a suliban... kaptam neptun üzit hogy máshol lesz az órám..történetesen abban az épületben amin ép tetőfedés zajlik kb nyár óta de nem tudták befejezni...merhát ugye mindig esik és folyton beázott. Elkezdtem keresni a termet..eljutottam arra a részre amit már igencsak szétkaptak...félve felmenntem az állványok deszkák zsinórok egyebek mellett...a következő emelettől már nem volt lépcső azt lebontották a munkások építettek maguknak valami fa tákolmányt amin felmentek a tetőtérbe..akkor gondoltam biztos itt lesz valahol..meg is találtam de zárva hmm mondom dejó ha megin szórakoznak hogy nem itt lesz és három ember három félét mondd nekem akkor má nagyon ideges leszek. A munkások megpróbáltak irányítgatni hogy merre láttak embereket de egyik verzió se jött be.. :S de szerencsére kis idő múlva megjelent pár hallgató akit láttam már órán és ez valamennyire megnyugtatott hogy nem olyna helyen járok ahova a lábamat se tehetném be mert levan zárva...merthát szerintem még nem úgy néz ki az a rész ahova én embereket bátran engednék... az az emelet amin voltunk annak a teteje alá volt támasztva vas oszlopokkal de amúgy persze szarrá volt ázva az egész és már most elkezdett potyogni az új vakolat... a lépcsőnél nem volt egy ablak se esett be az eső... a terem előtti folyosón még a falat is kiszedték nem csak az ablakot és egy fa lemezzel határolták el a közlekedőktől..de pár hülyegyerek ki is ment az elkülönített részre... elláttunk az Árkádig ami kb még 3 utca..merhát nemvolt fal.. :P nembaj teljesen bizalomgerjesztő volt az egész folyosó a maga hangulatával főleg a magamfajta tériszonyosoknak...ugyhogy maradtunk..csak távol a szélétől..a teremet azért már kicsit reménykedve nyitottuk ki hátha legalább falak lesznek..:P szerencsére voltak...csak olyan marha büdös fűrészpor festék és penész szag volt (mivel természetesen ez a terem is bevolt ázva,mint az egész iskola szerintem már a földszintig...) szal összes ablak kitár különben nem maradtunk volna meg a teremben...így viszont baromi hideg volt nagyobb esélyt adva azoknak akik eddig még nem fáztak meg..kabátban ültem végig az órát..áram se volt..se a lámpaban se a falban a konnektorban...és az ablaknál folyamatosan ázott be a terem... két takarítónő is jött feltörölni váltásban...ugyhogy ilyen balkáni körülményeket nemigen éltem át iskolában..a tanárnő aztmondta hogy hát ez így elég hangulatos..meg az tuti hogy emlékezetes..lehet hogy most annyira nem élvezzük de később jót fogunk röhögni azon hogy egy olyan tető alatt tanultunk ami folyamatosan ázott be, potyogott a vakolat a fejünk fölött, állandóan fúrtak faragtak lógtak a vezetékek...sötét volt mert nem volt villany...

az tuti hogy emlékezetes volt...viszont nemakarok megin beteg lenni épphogy meggyógyultam

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szepcsi.blog.hu/api/trackback/id/tr552304194

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása