okt
12

sok sok elmaradás

Címkék: beteg koncert suli nyár paintball | Szerző: BuBy | 11:27 pm

hát izé...jó tudom megint lusta voltam írni ezen nincs mit részletezni :P most van időm és egyéb dolgom sincsen mert itthon ülök az arcüreg gyulladásommal..épp infralámpázom az arcom aminek elvileg kellemesen kéne hatnia rám de nekem csak az orrom és a könnyem folyik tőle...az arcüreg röntgenből legalább az is kiderült hogy nem fejlődött ki a homloküregem :D ami azért pojén mert kb 5 éves koromban kellett volna kiviteleznem ezt a projektet :P ezek szerint megrekedtem a 3-4 éves szinten, ovifejem van XD mindegy ami nincs az nem tud begyulladni ez pozitívum :P a többire meg szedem az antibiotikumot és kitartóan világítom át a fejem :P

 

 


Hol is kezdjem..voltunk ugye Egerben nyáron, még mindig nagyon szeretem azt a környéket..tele van kultúrával..jók a borok..és a Szalajka völgy is csodaszép :) és mint kiderült ebből külön előnyöm is származik mivel (immár ismét suliba járva) idegenforgalmi földrajzon kiselőadásnak pont Egert húztam ki... :P

A nyarat azzal zártuk augusztus 30.-án, hogy leszerveztünk egy paintball-t a haverokkal..még soha életemben nem paintballoztam úgyhogy egy kis félelemmel vegyítve vártam...minden megvolt..erdő katonai cumó amit a hónaljamig feltudtam húzni akkora volt és már előre láttam magam ahogy bukdácsolok benne...a puska súlya is meglepett, volt vagy 3-4 kiló..félkézzel futkorászva vele azért egy idő után fárasztó :D totál bedurrant a karom másnap alig tudtam emelni :D amúgy tökjóvolt a paintball ^^ a nyertes csapatot gyarapítottam..sőőt még hozzá is tudtam járulni a sikerhez... :D volt hogy én lőttem le valakit bár azt nemtom kit mert a sisak úgy párásodott hogy örültem ha a fáktól megkülönböztetem az embereket :P meghát én is kaptam rendesen..fejlövést is...az ujjaimra..a karomra egy csomót és a vállcsontomra is ami meglehetősen fájt :D azért nem hazudtoltam meg magam szerencsétlenség terén...mint említettem a gatya kissé nagy volt rám..egyik "elhalálozásom" után felemelt kezekkel siettem volna kifele a harctérről amikor rátapostam a gatyaszáramra és olyan szépet pereceltem ami igazán méltó volt hozzám.. :D még a körülöttem lövöldözők is megálltak egy pillanatra hogy most belém ilyen hatásosat lőttek vagy épp öngyilkos akarok lenni ?:D nah mindegy no comment..jellemző.. :D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Aug. 31. (22. szülinap) : A szülinapom is úgy sikeredett mintha valaki meghallgatta volna egy kívánságom :)..épp aznap koncertezett városkámban a kedvenc bandám a Paddy and the rats... hát lenem lehetett törölni a vigyort a képemről ennek tudatában.. :)) megfogadtam hogyha már a sors így hozta hogy pont ezen a napon jönnek Győrbe akkor kiteszek magamért és kötelező az első sor..amit be is váltottam bár nehéz volt megőrizni olyan döööög melegben és levegő nélkül mint ami ott volt...baromi jó bulit csaptak természetesen..már csak egy dolog hiányzott hogy tökéletesen zárjuk az estét...a korábbi koncerteken még nem tudtam képet csinálni a kedvencemmel Samyvel (hegedűs) és megszállottan ragaszkodtam hozzá hogy MA sikerülnie kell!! ..viszont bátorságom nem volt megszólítani így egy barátnőm segített ki aki lehívta nekem a színpadról és megemlítette hogy szülinapom van, Samy egyből vigyorogva fordult felém és megölelt :) nagyon boldog voltam ^^ így már nyugodt szívvel léptem be a 22-esek közé :)

 

 

 

 

 

 

 

 

Bevállaltam életem első diákmunkáját is szeptemberben...rögtön paintball és a koncert után szept. 1-jén mentem a dokihoz alkalmasságiért..eléggé megviselt állapotban..igencsak meglepődött a foltjaimon is :D... hát életem első munkája keményen 2 napig tartott és már ki is rúgtak..megjegyezném önhibámon kívül bár amúgy is azt terveztem hogy panasszal élek a diákszövetkezet felé.. :D mivelhogy könnyű fizikai ülő munkára lettem felvéve egy gyárba..nah abból kb csak annyi teljesült hogy fizikai...majd megszakadtam..soha többé nem megyek ilyen helyre csak ha rohadtul rászorulok de remélem nem... meg kellett küzdenem 20 vagy több kilós "könnyű" rekeszekkel... tologatható cuccot nem kaptam hozzá mert "ennek nem itt van a helye vidd innen"..úgyhogy cipelhettem kézben..aztán meg bemutatva súlylökő tehetségemet megpróbálhattam a torony tetejére rakni őket amik többnyire már a mellkasom felett kezdődtek..nagyon élveztem..és nem mellesleg egész nap álltam egy gép mellett...a második napom nyugisnak ígérkezett..sorra kerültem és csak le kellett volna szednem róla a cuccot továbbadni a forrasztóknak...a tartókat meg visszavinni a sor elejére..igen ám csak hirtelen bejött egy kis gyorsítás..gondolom plusz rendelés mittomén..(jah amúgy tv-ket gyártottunk) és úgy belendült a sor hogy azt egyedül ember nem bírja..többen is besegítettek nekem szóltak a sorra hogy ne ilyen gyorsan..dehát nem mindig hallgattak rájuk..aznap lefutottam a maratont kétszer..a tartók se papírból voltak..max 4-et tudtam egymásra pakolva visszavinni mer az is nehéz volt..és természetesen állva pihentem :) úgyhogy már épp felakartam hívni a diákszövetkezetet hogy azért nemerről volt szó..amikor a műszakom végén odacsődítették az összes diákot és közölték hogy mától nincs szükség ránk..juhééé..még jó hogy hosszútávra volt meghirdetve direkt az iskola mellett is dolgozni akaróknak :D úgyhogy életem első munkájával kemény 2 nap alatt kerestem 6004 Ft-ot :D*taps,taps*

  

Újra küzdök a sulival..nagy "lelkesen"...újra a kedvencemmel a gazd.matek 1.-el..mivel meghúztak... a mostani tapasztalataim alapján a könyvekből többet fogok megtudni mint a tanártól... egyértelműnek veszi hogy mindenki találkozott már a tárggyal mivel mindenki visszabukott( hát nem) vagy legalábbis mindenre emlékszünk..(végképp nem...), ebből kifolyólag nem magyaráz el semmit csak felírja a példát a táblára majd ülünk csendben öt percig mire rájön hogy nem tudunk vele mit kezdeni, aztán megoldja... ebből áll az óra...amúgy nagyon aranyos a bácsi hihetetlen szövegeket lenyom szal a hangulattal nincs probléma..ezzel rögtön az első szemináriumon megismerkedhettem testközelből.. épp az a farmerom volt rajtam aminek a farzsebén különféle láncok, lógó dolgok voltak..kihívott a táblához..én nagy naívan oldanám a feladatot semmit sem sejtve amikor megszólal hogy "amúgy..ezeknek a láncoknak van valami funkciója?..mi a célja velük?" mondom semmi funkciójuk nincsen..csak dísz..erre a reakció "nah látja érdekes hogy ezt mondja mert a nők többnyire azt díszítik fel amit szeretnének hogy mi férfiak jól megnézzünk" ...hát először csak bámultam..köpni nyelni nemtudtam...mire tudatosult bennem hogy bazz..egy kb 50es fószer most stírölte végig a seggem..tetszését nem titkolva..és ne adj isten hogy valaki figyelmét elkerülje még a beszélgetés központjává is tette... azóta úgy ismernek fel mint "a csaj akinek a seggét bámulta a tanár" ...szééép kezdet ez egy ismerkedésre XD

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 nah ezután a hosszas összefoglaló után asszem mára elég lesz ennyi... :)

megyek iszok még egy neocitránt..puszpusz :)

A bejegyzés trackback címe:

https://szepcsi.blog.hu/api/trackback/id/tr223298773

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása