feb
8

Sosem voltam egy konyhatündér...valahogy sosem vonzott főleg mert mindig eröltetni akarták..illetve ezt nemtudom 100%-ig állítani mert azért érdekelne meg szeretek finomakat enni de nemvagyok megszállott hogy 21 évesen már tudjam anyám fél szakácskönyvét meg minden konyhatechnikai fogással tisztába legyek :D már szívesen megtanulnék főzni mert azért nemárt de nem abból a célból mert "én vagyok a lány és az én dolgom a főzés és a takarítás" hanem mert nemakarok instant kajákon élni :D Ebből következik hogy konyhai jártasságom egyenlő a nullával, komoly gondjaim vannak az alapokkal is bár én pojénra veszem :P viszont ahogy közeledett a tankonyhás órám már kezdtem aggódni hogy milesz ha beégek vagy nagyon elrontom meg remélem segítenek azért stb...egyszóval betojtam :D Főleg attól a tudattól hogy itt nem az iskolai menza színvonalra készítenének fel minket hanem a 4-5 csillagosra...és neagyisten fel is szolgálnák a suli éttermében... ezzel a tudattal úgy mentem órára mint valami halálraítélt...de mint később megtudtuk szerencsénk van mert délután van az óránk és akkor már bezárt az éttermünk ezért megehetünk mindent amit csinálunk és haza is hozhatjuk ha marad :) legalább civileket nem mérgezek meg :D

Jellemző módon én húztam ki megfőzésre a leghosszabban készülő kaját :P (konfitált sertés szűzpecsenye hagymás joghurtos burgonyasalátával) már ettől rendkívül boldog voltam... amikor még a tanárúr aztis közölte hogy "hát akkor te egyedül csinálod meg, a többiek álljanak párba" - nah ezután teljes volt az örömöm, és elkönyveltem a bukást :D Ahogy számítottam rá már a gáztűzhellyel gondjaim akadtak mivel én eddig csak villanytűzhelyet használtam... sokadjára se sikerült bepöccinteni..a többiek meg már rég csinálták a dolgukat ugyhogy kezdtem pánikolni..és égő vagy nemégő..első kérésem a tanárúr felé azvolt hogy legyen szíves kapcsolja be ezt a izét XD utána jött a második pánik hullám hogy oké..begyulladt... ésmost?? mit csináljak ezzel a vaskos hússal? mindegy elkezdtem sütögetni valahogy csak sikerül...de aztán szerencsére kaptam segítséget :) utána már csak kisebb gondjaim voltak mint pl meddig kell fennhagynom az egész krumplikat hogy megfőjenek? többször rákérdeztem hogy nem-e kéne már őket levenni a lángról..a tanár aztmondta nem szerinte még kell neki kis idő..jólvan mondom ő a mesterszakács biztos tudja...fennhagytam csináltam a sali többi részét ujjlevágás nékül sikerült kivitelezni az apróra vágott snidlinget..itt már egész megjött a kedvem :D tarkaborsot kellett volna darálnom..de nemvolt daráló..ugyhogy aztmondta semmi gond törjem össze a késsel őket...jó megcsináltam de ígyis voltak benne még fél vagy egész darabok bárhogy nyomkodtam..de mondom nem tökölök vele tovább beleteszek mindent a joghurtba...megkóstoltam...tökfincsi lett ^^ örültem is magamnak amíg rá nem haraptam egy általam hagyott egész bors darabra :D hát visíthatnékom volt tőle XD lekerültek a krumplik is a lángról végre... épp a hámozásukkal szenvedtem amikor odaáll mellém tancsibá és tesz egy igen aranyos megjegyzést..."szerintem túlfőtt a krumpli" mondom magamba télleg?:D nemondja...nemis tudom mér talán mer az óra feléig fenn bugyogott a tűzhelyen XD tancsibá szépen művészien tálalta a kajámat tökre tetszett büszke voltam rá :D már alig vártam hogy belekóstoljak... :P erre a csoporttársaim rávetették magukat mint a piranják és pillanatok alatt szinte az egészet eltüntették...közbe mondták hogy hmm ez kurvajó stb... ami tökjól esett így elsőre hogy az enyém ízlett mindenkinek a legjobban (bár lehet csak azért mert a többi kaja nem normál ember gyomrának és ízlelő bimbóinak való.. túl extra :P) nemhittem hogy ezlesz de szabályosan ügyeskednem kellett meg lopnom a saját kajámból mert félő volt hogy pont nekem nem marad :D nagyon örültem hogy kisebb nagyobb segítségekkel de végülis én csináltam és sikerült és ízlik nekik ugyhogy jippiii ^^ remélem a kövi órák is hasonló sikerélményekkel telnek majd :)

Íme a nagy mű ^^ :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Most egy kicsit más téma...hétvégén 2 hét után végre láthattam az én Szivecskémet :) iszonyatosan hiányzott és vártam tiszta szeretethiányom volt már csak ölelgetni akartam meg puszilgatni egész hétvégén... ugyhogy majd kiugrottam a bőrömből amikor megláttam hogy száll ki a kocsijából :) a tervem beváltottam és szerencsére viszonzást is kaptam...egész hétvégén olyan kis szerelmeskék voltunk ^^ sok puszi csók meg hosszú ölelések :) ugyhogy egy időre feltöltődtem boldogsághormonokkal :) (most nézem mennyi smileyt írtam XD) Nagyrészt pihiztünk mert én még mindig beteg voltam/vagyok? rondán köhögtem(amit azóta is fenntartok immár két hete) felszökkent a hőemelkedésem stb szal néha eléggé belassultam és feküdhetnékem volt... de estefele jobban lettem ugyhogy elmentünk csavarogni ami már szintén hiányzott...nemvolt konkrét cél gondoltuk majd valahol kilyukadunk :) Kicsike próbált titkolózni az ötletével de nálam ezzel nagyon ügyesnek kell lenni mert hamar összerakom a képet és rájövök :D betervezett egy mozit a kis Drága..csak útközbe megláttunk egy boltot amiben nyitási akció volt és sokan voltak benne..cska nem lehet rossz hely...ugyhogy bementünk és én lecsaptam egy angy kupac ruhára hogy áttúrjam... sikerült is találtam egy szerintem tök sexy felsőt amit nem hagyhattam ott főleg nem akciósan... láttunk még sok jó dolgot de végül csak nekem lett a póló meg egy gatya véve..viszont így úszott a mozi mert elfogyott a pénzünk...:P nembaj majd megejtjük máskor :) Tettünk még egy sétát a rég látott Radó szigetre nagyon szeretek ott sétálni tök kis romantikus hely Győrben szinte minden fiatal pár odajár :D utána elkocsikáztunk haza de még nemakartunk felmenni..elmentünk a közelben a garázsokhoz..Picim azt vette a fejébe hogy a kezembe adja újonnan vett kis büszkeségét a kocsiját :) és tréningel egy picit vezetésből (továbbra sincs jogsim cska szeretnék mert szeretek vezetni) alig mertem beülni a kormányhoz mert mondom ha összetöröm az első saját kocsiját én kinyírom magam... :D egész jól ment ügyesen aranyosan és türelmesen tanítgatott Lacim..később élesben is tuti vele fogok tanulni mert nyugodt és jól magyaráz :) voltak nehézségeim mert a kuplungot nagyon erősen kellett nyomni és szabályosan visszarúgott..ugyhogy folyamatos közelharcban voltam vele..olyan izomlázam lett... :D már egész ügyesen körözgettem a parkolóba épp leálltam a parkoló végén a fordulóba mert nemsikerült bevenni jól a kanyart ezért visszaakartunk tolatni hogy megpróbáljuk újra anélkül hogy nekimenjek a falnak...épp pihentettem a lábam mert már eléggé fájt..amikor látjuk jön egy kocsi..mondom mi a fene...remélem enmvagyok útban mert én nemtok félreállni...és csak amikor közelebb ért akkor láttuk hogy rendőrök...nahmondom fasza...ilyen az én formám... ha vezetni tanulgatok egy parkolóban tuti hogy engem megtalálnak a rendőrök... :D nagyon ideges lettem mondom mivan ha igazoltatnak énmeg itt ülök jogsi nélkül a volánnál... Laci meg mellettem tök nyugodtan...nyugi majd én beszélek..épp "viszgára készülsz" énmeg segítek..;) marha nyugodt voltam..télleg... egykét ütemet kihagyott a szívverésem az biztos:D Mellesleg ha még korábban láttak volna ahogy körözök a parkolóban...sokszor baloldalon vezetve mint az úri angolok XD index nélkül és kecskeugrálásban...lehet aztmondták volna erre a szövegre hogy inkább else menjen arra a vizsgára..a város érdekében :D szép lassan elhaladtak mellettünk kínosan lassan végigmértek......mélylevegő....kifúúúj...áááh ezazzz elmentek :D ekkora mákot... gondoltuk is hogy akkor mára ennyi épp elindultam kifele a parkolóból amikor látom hogy az elejébe az előbbi rendőrök megállítottak egy kocsit és épp igazoltatják...nah mondom elég volt... inkább visszaadtam a kormányt nem kockáztatok..gyors helycsere és irány haza :)

Úgyhogy nagyon jóvolt a hétvégém izgi és szerelmetes egyszerre pont így szeretem ^^ köszönöm az én kis önjelölt Tanárbácsimnak ^^ <3

A bejegyzés trackback címe:

https://szepcsi.blog.hu/api/trackback/id/tr42648117

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása