már
21

tervek :)

Címkék: panda barista | Szerző: BuBy | 11:54 pm

 szentatyaúristen...eszembe jutott mikor volt időm utoljára a blogra..borzalom... :P

 rövid pótlás következik...

A suli leszívja minden energiám idén tizenakárhány előadást és beadandót kell összehoznom plussz a zh-k..nemtom ezek azt hiszik hogy ide kávéval és energiaitallal működő robotok járnak vagy mivan? vagy kimaradt a tanári diploma az életükből hogy állandóan mi tartunk órát helyettük? ők meg pihengetnek mondván hogy "elfáradt már" ez a 3. órája...bammeg...reggeltől este 6-ig bennvagyok..nekem ne siránkozzon...

közbe közbe ha van időm ezek között élni akkor amúgy elvagyok meg jókedvem van :) találtunk egy új helyet ahova összejárhatunk a haverokkal olcsó is meg jó is az a neve hogy Pajtás :DD Pajti :DD"a nagy hajtásba gyere be a Pajtásba" igenkomoly szlogen :D... a berendezés kicsit érdekes mert innen onnan vannak összekukázva a berendezések és a díszek...úgy mint buszok táblái..busz ülések...:D de szerintem ennek is megvan a hangulata a fiatalok vevők az egyedi stílusra :) itt ittam először "fényt" nekem naaaggyon ízlett :) új kedvencemmé lépett elő (szóda+vodka+málnaszörp) :)

 

Mostanában játszom a gondolattal, hogy majd egyszer ha sok pénzem és szabadidőm lesz vagy esetleg ilyen módon eltudnék helyezkedni akkor tökszívesen megcsinálnám a barista képzést..esetleg a mixert is bár nem az fogott meg először :) A barista az a kávék mixere... minden szempontból tökéletes munka lenne nekem legalábbis egy időre mert azért ők sincsenek agyonfizetve... :) de én mindig is olyan munkát szerettem volna amiben kiélhetem a kreativitásomat valamilyen formában és szeretem is...nahmármost...a kávét imádom..nem lenne fáradtság megtanulni a fajtákat vagy újakat keresni :) másrészt a barista egyik ismertető jele "szexepilje" :P hogy rajzol a tejhabra...már korábban is nagy érdeklődéssel néztem ezeket a kávérajzokat..szerintem hihetetlen aranyosak meg ötletesek és mindig másmilyenek... :) ebben aztán télleg kiélhetném a kreatív hajlamaimat és egyhamar biztos nem unnám meg :) szal tervbe van véve hogy egyszer barista lesz belőlem...hivatásilag vagy csak mert szeretném..úgy hobbiból..de egyszer megcsinálom :)

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A következő immár pontosan közeljövőbeli tervem az az hogy idén nyáron ha meggebedek is de kimegyek a Bécsi állatkertbe meglátogatni Fu-Hu-t a pandabocsot... én nem élhetem úgy le az életem hogy nem láttam pandát :) nagyon cukik és esetlenek kicsit emlékeztetnek magamra...bár én nemakarok ilyen kövér lenni...:D bár ha belegondolok ők se fogynak annak ellenére hogy csak leveleken élnek..szegények..:D én megértem őket teljesen és együtt érzek XD 

"PandaProject under construction" ;)

 

 

 

 

 

 

 

A kételkedők megnyugtatására...nem..nem hagytam abba a spinninget... :) lelkesen hajtom magam immár 2. hónapja holnap kezdem a 3. havi bérletem :) bár súlybeli látványos csökkenést nem tapasztaltam azért folytatom...betudom a hormontablettának hogy szinten tartja a súlyomat...viszont az alakomon látszik és nekem ez is tetszik és viszonylag megfelel..meg amúgy is szeretem és tökjó stressz levezető..lassan úgyérzem szükségem van rá a napjaimhoz :) az ezzel kapcsolatos tervemhez azt csaptam hozzá hogy azért jólenne ha a hasamból is lemenne 1-2 centi nemcsak a csípőmből ezért majd be kéne iktatni egy kis hasizmozást nagy bánatomra :) majd valahogy azt is megoldom... :) minden csak akarat kérdése...meg persze az a kis támogatás ami fenntartja az ember lelkesedését :)

Nah megyek aludni mert néha azt is kell...holnap angol zh és előadás Kínából... ez is "jó" napnak ígérkezik :P de legalább már a nap süt énmeg kiülhetek egy padra napenergiát szívni mint valami gyík ^^ TAVASZ VAAAAAAN ^^

A bejegyzés trackback címe:

https://szepcsi.blog.hu/api/trackback/id/tr724331944

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása