máj
7

bonsai fácska :)

Címkék: bonsai | Szerző: BuBy | 12:09 am

 Tegnap, május 5.-én kaptam egy bonsai fácskát :) tiszta aranyos ^^ ha nem tudnám magamról hogy nálam eddig nem sok növény maradt meg akkor nem félteném szegényt..de így...:) mindenesetre igyekszem életben tartani szegénykét mert nagyon tetszik és szeretem és szeretnék egy helyes kis fát a szobámba akit én nevelgetek :)

Hivatalos szülinapnak akkor bejegyezném május 5.-ét :) a nevén még gondolkodom de eddig a Bonita a befutó :) spanyol eredetű női név ami azt jelenti hogy jó és szép márpedig az én fácskám szép :) és az én elméletem szerint a Bonita a bonsai + Anita összemosásából jött létre :) eddig nem találtam jobbat úgyhogy lehet ez marad :) és akkor a szülinapomon lesz Bonita névnapja :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szepcsi.blog.hu/api/trackback/id/tr154492495

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása