jan
4

új év :)

Címkék: tanulás új év | Szerző: BuBy | 2:40 pm

Először is Boldog Újévet mindenkinek! :) így 4.-én talán annyira még nem vagyok elkésve ezzel :D (nemúgy mint minden mással)

Nemigen tettem fogadalmat szilveszterkor mert nemszeretek magamnak szemrehányást tenni ha mégse csinálnám meg...amit akarok azt szilveszter nélkül is megtudom fogadni :P azért majd lehet összeszedek a későbbiekben pár dolgot amivel nemártana foglalkoznom (!!!TANULJ NE GÉPEZZ!!!) vagy amivel nemkéne többet foglalkoznom...(más idióta viselkedése és a rám gyakorolt negatív hatása és lélekrombolása) mindegy majd egyszer összeírom :)

Kissé elhanyagoltam a blogot nemvolt sok említésre méltó dolog mostanába, eltelt a karácsony is a szilveszter is, elviekben "újult erővel" vághatnék neki a vizsgaidőszaknak :P valahogy a megújulásnak ezt a részét nemigen fedeztem fel magamban...olyan szinten nincs motivációm meg energiám rá hogy idén még azt a nyomoronc két darab kis vizsgácskámat is tehernek érzem :P Pedig mostanába internet és gép problémákkal küzdök így elvileg jobban tudnék koncentrálni a tanulásra... de aki ismer vagy tanult már velem az tudja milyen könnyen elkalandozok ha nemérdekel valami :D ("jajj de szépen süt a nap" "mi az a földön?" "talán ha nekiállok zenét hallgatni nem alszom el" "egész érdekes ez a műsor a tv-ben" unatkozom" "unatkozom" unatkozom") és hasonló belső monológok :D de vanami egyszerűen úgyis tanulhatatlan ha kizártam a  teljes külvilágot és ittam annyi kávét és ettem annyi csokit amennyi a koncentrációmhoz szükséges..és valahogy mégse megy :P (mellesleg amit most pötyögök aztis a tanulásom egy "rövidke" szünetében ejtem meg mert most épp van net meghatározhatatlan ideig ugyhogy biztos ami biztos...)

Ma részleges napfogyatkozás volt :) végre egy természeti jelenség amiről nem maradtam le mostanában :D bár azért esélyes volt a lemaradás most is mert egy viszonylag vaskosabb fátyolfelhőzet takarta az eget...de szerencsére csak annyira volt vastag hogy a napcsokát még látni lehessen rajta keresztül meg persze azt is ahogy eltakarja nagyrészét a hold..így legalább nemkellett semmi védőszemüveg hogy nézhessem.. :) minden rosszban van valami jó :) Ennek hatására visszaemlékeztem milyen szép volt régen a teljes napfogyatkozás..talán a legszebb jelenség amit életemben eddig láthattam..tisztán emlékszem rá pedig csak 10 éves voltam ha jólszámolom :) Mamánál néztük meg, őt is sikerült nagynehezen kicsalni miután meggyőztük hogy a szenilis szomszéd barátnője hülyeségeket beszél.."nem nemfognak jönni az ufók ha eltakarja a hold a napot"..."nem nemlesz világvége"..."nem nem marad minden sötétségben évekig"...azért vicces volt :D belegondoltunk hogy a szomszéd néni biztos a dunyha alatt reszket és kihagyja ezt a csodát a rigojás babonás életfelfogásának köszönhetően. De mama szerencsére hallgatott ránk és nekiis nagyon tetszett..szegény kutyusok emlékszem elmentek aludni a sötétség hatására nemértették a dolgot meg hirtelen olyan éjszakai csönd lett kicsit télleg ijesztő volt ez a gyors váltás a némaságba...de amit láttunk az felejthetetlen volt :) nemtom milyen gyakran van teljes napfogyatkozás de remélem még életemben énis megmutathatom majd a gyerekeimnek :)

Azthiszem folytatnom kéne a dolgomat ugyhogy most abbahagyom az álmodozást meg ilyesmiket :) pussz

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szepcsi.blog.hu/api/trackback/id/tr462559977

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása