aug
8

lusta vagyok írni nah... :D meg a facebookra is ráfogom..az ember szinte már ott éli az életét mindenben átszokik oda... :) azért írok egy kis összefoglalót egy jelentős mementóról mert hát az emlékeket gyártani és őrizni kell :)

PANDAAAAAAAAAAAAAA

Makacs ember lévén az idei évet/nyarat már nem engedhettem úgy elmúlni hogy ne lássak pandát illetve kis pandát amíg még megtehetem Bécsben...apró álmom és életcélom volt ez a látogatás és hihetetlen boldog voltam amikor átéltem és teljesült :)

Kisebb nehézségek árán de sikerült összeszervezni a Bécsi túrát (először becsődölt a tervem amin kb sírógörcsöt kaptam a csalódottságtól mert egy nappal előtte sikerült meghiúsulnia...).
A bécsi állatkert a legrégebbi a világon szal nagy elvárásokkal indultam oda..és nem kellett csalódnom :)) hihetetlen élmény volt bejárni az egészet...egy egész napot kell rá szánni mert nekünk 11től 6-ig nemsikerült megnézni minden részét. Nagyon szépen vannak kialakítva a kifutók mármár úgy érzi az ember hogy az állat nézegeti őt, nem mi az állatokat. Mániákus módon gyártottam a képeket persze kínosan ügyelve arra hogy elegendő nafta maradjon a pandákra... még csere géppel is készültem ha esetleg még is elszaladna velem a ló :D De így is sikerült összehoznom közel 500 képet :P Amikor megérkeztünk a pandákhoz kicsit megijedtem mert igencsak lógott az eső lába..természetesen ilyen az én formám...de nem voltam hajlandó feladni azt a tervemet hogy én itt igenis hosszabb időt fogok eltölteni ha esik ha fúj :) A macik etetés előtt a házukban voltak...szinte félve nyitottam ki az ajtót azon gondolkodva hogy vajon előjönnek-e, tudok-e fényképezni, egyáltalán közel tudok-e menni hogy lássak is valamit belőlük...Amint beértem és odaverekedtem magam az üveghez szinte szó szerint belebotlottam egy pandába :))) nem bírtam ki vigyorgás nélkül és kicsit meg is hatódtam...ott aludt a mama maci a lábam előtt...közvetlen közel az üveghez...én meg hülye módon még az üveget is tapogattam mellette mintha megtudnám érinteni... :) Arra már akkor rájöttem hogy nehéz lesz a helyezkedés mert hát őket MINDENKI látni akarja, és hamar megtapasztaltam a közelharcot amikor Fu-Hu kismaci felébredt... :) Az egész kirándulásomnak az volt a célja hogy leginkább őt láthassam...először fényképezni is elfelejtettem annyira néztem :)) Olyan igazi csetlő botló panda mozgással elindult lefele a szikláról...bár még elég ingatag volt a mozgása gondolom álmos volt :P Szegénynek sikerült is orra esnie és legurulnia a maradék távról... :D de ez valahogy még aranyosabbá tette :))) ki is váltotta az "aaaaw de aranyos" reakciót minden nemzetiségből. :D Ezután odament Yang-Yang-hoz az anyukájához és én ha jól láttam szopizott...ami azért engem meglepett egy majdnem kétéves mackótól O.o mindenesetre nagyon szép pillanat volt...:) utána anyuka kicsit megdögönyözta Fu-Hut  vadul kattogtak a vakuk... :) aztán végre etetééés minden maci kirohant a kifutóra..meglepő aktivitást mutatva :D ismételten lecövekeltem egy egész jó helyen..és állandóan fényképeztem, nagyon szépek voltak csak úgy reccsentek a bambuszok :) Közbe párszor rám szakadt az ég de nem zavart...arra a pillanatra vártam hogy rám nézzen Fu-Fu és legyen pár igazán jó képem róla :)) a Többiek annyira már nem díjazták a kitartásom de hát ezt mindenki bevállalta aki eljött velem a Bécsi állatkertbe ismerve a mániámat :) Szerintem úgy bő háromnegyed órát állhattam az esőben pandát fényképezve mire úgy éreztem hogy talán ott tudom hagyni őket és tovább állni..de nagyon nehéz volt :) Összességében még mindig gyönyörű állatoknak tartom őket, most hogy élőben is láttam őket méginkább...és nagyon szomorú lennék ha a jövőben már nem léteznének ezek a fekete fehér cuki szőrgolyók :( Amúgy egy számomra meglepő dolgot azért megjegyeznék... én azthittem hogy a pandák már csak a nevükből adódóan is "óriás panda", meg kiindulva a többi medve fajta méretéből...hogy sokkal nagyobbak lesznek...dehát ők egészen kis termetű macik.. O.O Irigylek minden embert a világon aki velük foglalkozhat! Ha nagyon mohó akarok lenni akkor az álmom második fele az lenne hogy meg is érinthetem őket...de ez csak úgy lenne lehetséges ha elmegyek a Kínai rezervátumba ahol a kezembe adnak egy kölyköt...nah az maga lenne a menyország :))

LÁTTAM PANDÁKAT ÉS GYÖNYÖRŰEK!!!! <3

Szívesen visszamennék bármikor!! :)

DSCF4694.JPG

DSCF4725.JPG

DSCF4682.JPG

DSCF4828.JPG

DSCF4975.JPG

DSCF4774.JPG

El sem hiszitek milyen nehéz nekem kiválogatni a legjobb képeket abból  a kb 100-ból amit róluk csináltam :)) nekem mindegyik tetszik valami miatt... :) még betennék minimum 10-et :D

A bejegyzés trackback címe:

https://szepcsi.blog.hu/api/trackback/id/tr254700950

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása