jún
15

államvizsga+tanulósdi

Címkék: tanulás vizsga | Szerző: BuBy | 3:52 pm

atyááám holnap kezdem az államvizsgám írásbeli modulját...csöppetse vagyok betojva :D nehéz olyanból államvizsgázni amit az ember sose látott másmeg egy egész évig tanulta XD nahmindegy..megint tesztelik az improvizációs képességem :D idén már gyakoroltam erre német emeltszintű érettségin, erősen szükségem volt erre a képességemre :P

tesóm már túlvan rajta nemrég jött haza 4-es lesz a diplomája...tökügyi volt :)

csak így még idegölőbb hallgatni hogy jajjdejó túlvagyok rajta meg stb... énmeg mégcsak most kezdem és még jövőhéten is csinálni fogom.. ez meg lerendezi egy nap alatt mert nincs írásbelije...hol itt az igazság? :P





nemrég megfigyeltem hogy milyen érdekesen alakultak az életfunkcióim ebben az időszakban...mondhatni egyetemi tanulós funkcióra kapcsoltam :D kávé, csoki, tétel, tétel, kaja, energiaital, tétel, tétel, tétel ,energiaital, fagyi, csoki, idegösszeroppanás, netezés.. és a nap végét zárom egy leszarom nemérdekel már monológgal :D a sorrend és a mennyiség persze változhat ;)

szó ami szó levagyok zsibbadva... :P de muszály folytatnom... anya már felspanolódott hogy 5-ös lett a szakdogám...nemakarnám látni ezután hogy lehervad mert tesómmal ellentétbe én nem megyek majd át :S  de ha így alakul se tehetek róla..én mindent megtettem...nehéz úgy készülni valamire hogy nemtudjuk mire lehet számítani...nah megeröltetem magam aztán nekiülök megint... ti kis szemetek meg élvezzétek a suli végét meg a vakációt amíg én szenvedek... :P

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szepcsi.blog.hu/api/trackback/id/tr182083784

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása