jún
20

Túlvagyok az írásbeliken...nagyon húzós volt..mondhatni embertelen az az eröltetett tempó amibe belekényszerítik a modulrendszerben vizsgázókat... reggel 8-tól délután fél5-ig egyfolytában vizsgáztam még wc-zni meg enni se volt időnk..a 2. után már a fonalat is elvesztettem azt se tudtam épp miből vizsgázom mit csinálok hányóra van...mint egy gép úgy írtunk..de túlvagyunk rajta voltak meglepően könnyű részei is amik adnak kis reményt arra hogy esetleg sikerült :)

egyszem felügyelő tanár próbálta oldani az érezhető feszültségünket hülyéskedéssel nagyon szimpi volt :) nagyba belemélyedtünk az irományainkba kérdeztünk tőle valamit..elgondolkodik..hmm elmenjek "megkérdezni"? mondjuk hogy persze menjen..10 percig nemláttuk..részletesen kérdezett biztos ;) persze egyből megindult a hírfolyam ki mit hogyan ír...aztán jött vissza a bácsi...egy halk kopogást hallunk..."bejöhetek? o.o"  hát lol :D a saját vizsgájára félénken kopog be hogy bejöhet-e XD majd megszakadtam... aztán úgy 5 perc múlva bejelentette hogy látja hogy szükségünk van a koncentrációra ugyhogy ő most kicsit hagyna minket "levegőhöz jutni" :D megint eltűnt 10 percre :P visszafele eljátszotta megin a kopogósdit mimeg már röhögve kiabáltuk ki hogy szabad!.. :D bejön szemét fülét befogva..."nem láttam és nem hallottam semmit..."..." elég ideig voltam távol?"  őőő nem! :D erre megfordul szomorúan és visszakérdez hogy elmenjek? XD aranyos volt :) de nem küdtük ki mégegyszer :D feltaláltuk már magunkat :)

most a szóbelire készülök..legalábbis azt a látszatot keltem..nagyon sok nehéz és elegem van már belőle..nem megy a tanulás...energiaital mellett is többször azon kaptam magam hogy lóg a fejem és alszok a gép előtt...amikor erre már rohadtul nincs időm alig van pár napom...

 

 

 


Tegnap felhívott Picim hogy milenne ha este tanulás után elugranék hozzájuk Hegyinapra kicsit kikapcsolni.. nem elleneztem az ötletet bár baromi fáradt vagyok :) beszélgettünk haverokkal sétálgattunk aztán hallgattuk a bandát ami ilyen feldolgozásos nótákat játszott a népnek :) jó számok voltak olyan retrósak..bár próbálom tartani magam ahhoz hogy nemleszek az átlag 20 éves aki 20 fölött természetellenesen elkezd vonzódni a retró számokhoz...a csavard fel a szőnyegedre se fintorog már hogy ciki hanem bulizik rá... de néhány esetben rácáfoltam a meggyőződésemre .. :P igenis vannak jó de nem gáz retro számok ^^ még táncoltunk is egy icipici ideig sokadszori unszolásra :) bár Szivem szégyenlős volt mert őis olyan mint én hogy azért kell neki bizonyos véralkoholszint hogy ne feszengjen hanem jólérezze magát..bár engem néha már nemérdekel ki mit gondol..nekem jólesett...ennyi.. :D jah és nemveszem be a "nem tudok táncolni" dumát mert többször is bizonyította hogy ez nemigaz, persze más körülmények között más buliban ;) igenis ügyi vagy Picim :) az este folyamán akadt kb 3 illuminált "udvarlóm"...akik azért kicsit zavarba hoztak..nemszeretem ha a nyakamba másznak , dehát ők már szinte cska mászni tudtak :P de Laci egy finom de erős célzással bíró derékátöleléssel hatástalanította őket ^^

de igazából nemis a hegyinap volt nekem a nagyszám az este folyamán..nem az volt a fénypont bár jóléreztem magamat...inkább az amikor már ágybakerültünk...(jóóó nem  elkezdeni egyből a disznó gondolatmenetet csak mert nem jutott eszembe más szókapcsolat!! :P ) szóval sokkal inkább értékeltem azokat a pillanatokat amikor Hozzá bújhattam ő betakargatott és átölelt és addig simogatott amíg el nem aludtam meg persze sok puszit is kaptam bónuszba :) ... meg egyszerűen isteni érzés úgy ébredni hogy egy mosolygós arc néz le rád amikor kinyitod a szemed..és annak az arca akiért nagyon odavagy és szereted<3 , és olyan finoman de szorosan magához ölel hogy azt érzed az a legtökéletesebb hely ahol éppen lenni tudsz és nemakarsz még véletlenül sem elmozdulni ebből a helyzetből :) nekem ez volt a nap fénypontja <3 amikor éreztem hogy szeret engem :)

ééés mint aki tujda hogy róla van szó... :D most hívott Édesem, hallhattam a hangját amibe egészen eltudok merülni ^^

de asszem most megfogadom a tanácsát és kicsit kidőlök..hogy legalább azt tudjam melyik évszázadot írjuk éppen :)

jóklegyetek :)

A bejegyzés trackback címe:

https://szepcsi.blog.hu/api/trackback/id/tr652095918

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pyro-Lacko · http://detoxikalo.hotband.hu 2010.06.22. 00:02:42

aranyos vagy :) egyszerűen Tündéri :)
<3 Szeretlek <3
süti beállítások módosítása