dec
12

Kövezzen meg érte akárki de bekukkantottam neten a villalakók életébe..bár aszittem hajnalba alszanak...de tévedtem szegényeknek fogalmuk sincs épp hányóra van...éjfélkor 8-ra tippeltek... hajnali kettőkor kezdtek vacsit csinálni..szal fenn viháncolnak egész hajnalba mostmár értem a éjféltől reggel hatig közvetítés értelmét.. :) nah mindegy nemez a lényeg...a bent lakó lányok unalmukba elkezdtek dinsey dalokat énekelni..és én pont jókor kapcsolódtam netről mert a máig kedvenc disney dalomat énekelték éppen közösen az Aladdinból az "Egy új élmény"...egyik kedvenc mesém is volt pici koromba...de ez a dal számomra űberelhetetlen...most csöpögős leszek de.. annyira szép de mégsem nyálas, megunhatatlan,gyönyörű...és már kislányként is át tudta velem éreztetni hogy milyen érzés lehet a szerelem mindig teljesen átlényegülten hallgattam nagyon szerettem <3

Nagyon mérges is szoktam lenni ha szarul éneklik el mert abban nincs benne az a varázs amire emlékszem gyerekkoromból...de az egyik villalakó lány nagyon meglepett..majdnem ugyanolyan szépen énekelte mint az eredeti..semmi zenei aláfestéssel..öröm volt hallgatni amíg gyakorolta..szinte majdnem álomba is énekelt :) úgyhogy gratula Anikó újabb piros pontot írtam fel neked.. :)

csak ezt akartam így hirtelen megosztani a nagyérdeművel..a hajnali kétórás érzelgősségemet..de nem tehetek róla ez a dal mindig ezt hozza ki belőlem :) hallgassátok ti is minél többször hogy szép gondolataitok legyenek ^^

 

Egy új élmény


Aladdin:Minket vár a világ,
bársony egeken ringat;
téged hívlak te szép hercegnő,
halld a szív szavát!

Véled mámorító
versenyt szállni a széllel,
szőnyegünkön ma éjjel utunk
meséken visz át...

Egy új élmény
suhanván felleg réteken,
Csillagot szór itt fent a végtelen,
Mert végre itt vagy velem.

Jázmin:Egy új élmény!
A látvány már elandalít
Kettesben szebb a táj és nincs határ,
hisz véled mindig száz új élmény vár.

Könnyű szárnyakon száll,
El se mondható érzés
Átcikázni nevetve
fénylő sötét égen át.

Ez új élmény.
(Beleszédül az ész.)
Megélnék véled száz csodát.
(De ne légy még túl merész!)
Ketten:Légvárként omlik szét
A büszkeség,
Jázmin:Mert csak melletted vár az új világ.

Aladdin:Egy új élmény.
Oly tágra tár a láthatár,
Ketten:Melletted bármi jő, csak egy a fő:
Aladdin:Minden percünk új élménnyel vár.


Aladdin:Egy új élmény
Jázmin:Egy új élmény
Aladdin:Mely hozzád hív
Jázmin:Mely hozzád hív
Aladdin:Utazzunk át
Jázmin:Sok éjszakát
Ketten:Csak te meg én!

A bejegyzés trackback címe:

https://szepcsi.blog.hu/api/trackback/id/tr222510173

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása