júl
6




Ma igazi antiszociális hangulatban ébredtem(mondjuk úgy is feküdtem)..már amikor kinyitottam a szemem tudtam hogy szar nap lesz..

kezdtem azzal hogy elaludtam így 11kor ébredtem arra hogy tesóm bököd engem..amikor úgyterveztem még délelőtt bemegyek a suliba elintézni a dolgom és veszek buszbérletet is..de kikapcsolva felejtettem a mobilom, felkeltem gyorsan összedobtam a milánóit..sietősen ettem volna meg..nyitom a kecsapot az meg az arcomba fröccsen óóóh mondom dejóvagy :P kicsit még fetrengtem semmi kedvem nem volt semmihez se...aztán elkezdtem készülődni hogy akkor elindulok a városba...természetesen már a gondolatom megszületésekor megjelentek a gomolyfelhők...mire felöltöztem az ég leszakadt mintha tiltakozna az ötletem ellen...(az esetek 90%-ában ez történik ha menni készülök valahova) jó nagy zuhé volt de elállt..nah mondom akkor most indulok..mire leérek ami kb 4 perc volt..megin rákezdett de mégjobban..gondoltam ide már nem elég a kis esernyő meg a rövidujjú..visszafutottam nagy esernyőért meg a kapucnis pulcsimért..ezalatt lekéstem a buszt... 




már egész kezdtem bepörögni az eseményektől..komolyan már egész viccesnek találtam..persze a "jókedvem" elszállt amikor kimentem az esőbe és az méginkább rákezdett és már akkora cseppekben esett hogy szabályosan fájt amikor a karomat érte és visszapattant a betonról...a nagy esernyőm alatt próbáltam minél kisebbre töpörödni de ígyis eláztam...mivel elaludtam és visszafutottam csere esernyőért ezért nem volt időm elmenni bérletet venni különben nem értem volna be a tanulmányi osztály nyitvatartására...ugyhogy kidobtam 305 Ft-ot a buszon még, naagyon boldog voltam... beértem a suliba...mit látok a tanulmányi osztály ajtaján? ZÁRVA... itt már eleresztettem egy enyhe bazdmeget..mondom ilyen nincs...de láttam bennt mozgolódást ugyhogy nem mentem el mondom akkoris bemegyek ha zárva van nemérdekel... kijött egy srác kérdeztem hogy télleg zárva van? mondta hogy hát nemtudja..jólvan veledis okosabb lettem...bementem téptem sorszámot kijavították az indexembe az elírt záróvizsga eredményem (igeeen nekemis mint kb még 10 embernek hibásan állították ki mert olyna jól dolgoznak...még jó hogy észrevettem) azért nem mindegy hogy 54% vagy 84% a német modulom...főleg miután emeltszinten és középszinten is 5-ösre érettségiztem belőle és nyelvvizsgám is van már elég érdekesen festett volna ez az eredmény...talán ez volt a nap egyetlen pozitívuma, sikeres eseménye...ezekután vettem végre bérletet...és mivel külön fizettem még a buszra 305 Ft-ot így a tervezett napszemcsi vételem megint elmaradt mert nemvolt már elég a pénzem...hazajöttem ittam egy kávét mielőtt  hiszti fokozatba kapcsolok...5kor találkozóm volt a mekibe egy nagyon rámenős csapattal akik beakartak szervezni engem nagy erőkkel ilyen piramis játékos lószarba mint az FM group a bioptrom lámpa meg egyebek most nem részletezem ők mit csinálnak..de lényeg hogy ezekbe már nem bízom volt rossz tapasztalatom..és amugyis utálom sőt kifejezetten idegesít ha valamit ennyire rámeröltetnek és nem hagynak békén...eltudom dönteni mibe akarok belépni és mibe nem nemkell a napjaim további találkozásokkal pazarolni...a másodikra még elmentem de a nő annyira felhúzott az erőszakos nyomulásával hogy elég volt...

barátnőm is berángattam ebbe sajnos mert nemakartam először egyedül menni a bemutatóra és megkértem kísérjen el..nemkellett volna nemtudtam hogy ilyen vérszívók :S  bocsi Dóri! őis lerázta ma őket mert neki se volt jókedve..én meghallgattam..itthonról meg írtam a csajnak sms-t hogy kösz de nemkérek ebből...ha ezt se értik meg akkor már komoly gondok vannak...természetesen mire a beszélgetésnek vége lett megin elkezdett szakadni az eső...és én már bízva a délutáni napsütésben és dögmelegben csak rövidujjúban jöttem és kisesernyővel...ezis annyira jellemző :P most persze nem cska 5 percig tartott ám amíg mondjuk eltudok futni a buszig..neeem most tekintettel arra hogy rövidujjúba voltam kis esernyővel így abba se hagyta..ugyhogy bekellett hívnom apát ha nemakarok megfázni...



Röviden összefoglalva eddig ennyire jó napom volt...és az istenit még nincs is vége :S ... szóval nemhogy javultam volna tegnapóta még frusztráltabb lettem...

Boccsánat a hosszas rinyáért elvileg ezek elkerülésére raktam oldalra a pingvint hogy levezessem rajta az idegességem meg az unalmam hogy ne írkáljam tele a blogom nyavajgással meg hülyeségekkel...de sajnos most előbb elkezdtem írni mint hogy pár kört böködtem volna a kis tojásfejet... :P

Mára remélem ennyi...


A bejegyzés trackback címe:

https://szepcsi.blog.hu/api/trackback/id/tr392134125

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása