okt
8

Kiült rám valami általános fáradtság... olyan vagyok néha mint egy zombi...ez szerintem azért részben a szokásos őszi fáradtság..részben hogy összevissza alszom (bár mostanába azért próbálgattam kialudni magamat több kevesebb sikerrel...)visszaesős megbetegedések, meghát ugye suli megy ezerrel zh-zok lassan vizsgaidőszak...ugyhogy erősen lecsökkent a fordulatszámom.. :P

Legutóbbi estén úgy estem be az ágyba mint akit fejbelőttek..arra se emlékszem hogy aludtam el vagy mi volt előtte..:D annyit tudok hogy a távirányítóval a hasamon aludtam el..és elég mélyen aludhattam mert az egész este nem moccant onnan tehát énis mozdulatlanul feküdtem...reggel keltem arra hogy leesik a parkettára.. :D utána meg nemsokkal ébresztett a mobilom bár szerintem nemigen sikerült felébrednem, megkerestem hogy kikapcsoljam...és abban a pillanatban vissza is aludtam ujjammal a kikapcsoló gombon kezemben a mobilommal...a fejem meg szimplán arccal lefele visszaesett a párnára a kezem lógott le az ágyról a beragadt mozdulatban és ebben a pózban aludtam tovább XD kicsitse lehettem fáradt :D

Megírtam életem első főiskolás matek zh-ját...hát te jószagú atyaúristen...remélem azért a részpontok összekaparják nekem a kettest..semmi kedvem egy null kredites tehát semmitse érő tantárgyon elcsúszni :P viszont ez az alkalom figyelmembe ajánlott egy nagyon idepasszoló mondást, amin kétnapig röhögtem és a matek zh-zók jelmondatává vált...

"Kedves Matematika, nőj fel végre és oldd meg a saját problémáidat! ;) "

Élvezem még a viszonylagos szabadidőmet amíg nemkell agyontanulnom magam ugyhogy eljárkáltam ide oda..bár nemsok vállalkozó szellemet találtam erre...Picimmel sétálgattunk a városban..fröccsnapokat néztünk és hallgattuk a zenét...láttam egy helyijáratos Tokió Shanghay gyorsjáratos buszt XD

Voltam koncerteken, Detoxikáló, Rómeó vérzik, The Grenma, most megyek majd elvileg Tatu18 koncertre meg ha marad rá pénzem akkor Depresszió Road koncira is benézek bár elég drága... mindegyiket nagyon élveztem :) szeretek koncertekre járni..Rómeó vérzikre egy kedves barátomnak köszönhetően ingyen bemehettünk Lacival 1-1 sörrel meg is háláltuk ;) és még aláírásokat is kaptam :) The Grenma is emlékezetes volt nekünk legalábbis.. :D Lacim egyszercsak eltűnt mellőlem és hol találom meg újra? XD a színpadon! :D kapott az alkalmon hogy Csongi felinvitált pár rajongót elénekelni a 70 éves nénit..és Laci is beszállt picivel később..és NAGYON ügyes volt!!! nekem nagyon tetszett ahogy elénekelte ott visongtam meg tapsoltam hátul.. :D Csongi is aztmondta hogy még senki nem adta elő ilyen jól ezt a dalt vííí ^^

Azért lassan már egy Bridge-buli is beleférhetne a mindennapjaimba..lassan több mint egy éve nem voltam ez borzalom... :S 21 évesen ilyet nem lehet csinálni! :D dehát finoman szólva se könnyű ezt megszervezni...no mind1

majd még jelentkezem :)

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szepcsi.blog.hu/api/trackback/id/tr12356680

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása