jan
16

happy van :)

Címkék: vizsga fogyi spinning | Szerző: BuBy | 8:51 pm

 Egy Mount Everest nagyságú kő esett le a vállamról :)) átmentem gazdmatekból!!! alig mertem elhinni 2szer olvastam el az üzit hátha csak odaképzeltem hogy gazdmatekból kaptam kettest de nem..télleg abból kaptam!! :D amikor ez tudatosult bennem megvártam amíg Laci leteszi a telefont aztán megfogtam és szó szerint visongva körbeugráltam vele a szobát hogy "kettes kettes KETTES!! ^^" ez nagyon fontos mérföldkő a főiskolások életében... aki átélte már az tudja :D felér egy beavatással az hogy átmész gazdmatekból ... addig nem is vallhatod magad igazán főiskolásnak :D ennek örömére és megünneplésére a már régóta tartogatott "bebaszcsi partyra" tartok igényt a barátnőmmel ^^ asszem van mit levezetni mindkettőnknek :D


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Spinning : Azt hiszem most már ki merem mondani...ez az első sport amit szeretek nem érzem tehernek sőt még élvezem is!!! Elismerem baromi kemény mozgásforma és aki azt hiszi hogy ez csak egy laza kis szobabiciklizés az nem normális!!
1. edzés/tapasztalat: A leg alapvetőbb félelmem természetesen az volt hogy nem fogom bírni, le fogok égni ott a sportmacák között meg úgy fognak rám nézni hogy mit keresek én itt... Szerencsére kellemes meglepetés ért :) Az edző nagggyon rendes!! figyel mindenkire a kezdőkre edzetlenekre különösen..minden megnyilvánulásával a te közérzeted akarja javítani biztat mosolyog támogat akármilyen szinten is vagy és ez nekem nagyon fontos és jólesett..szükségem is volt a biztatásra, ugyanis mint az várható volt semmi kondícióval a hirtelen erős és hosszú távú terhelésre a szervezetem úgy reagált hogy állandóan az ájulás szélén álltam :) ez az edző figyelmét is felkeltette kb állandóan köztem és az emelvénye között ingázott kérdezte jól vagyok-e..hát mondom a körülményekhez képest..mondjuk hogy talán...kicsit hazudtam de nem akartam a puhábbnál is puhábbnak látszódni...kurvaszarul voltam hányingerem volt szédültem alig kaptam levegőt..de amivel magamat is megleptem..nem akartam feladni...tudtam hogy nem fogom úgy bírni mint a többiek nem is vártam el magamtól..de úgy gondoltam hogyha nem bírom olyan intenzitással , meg nem tudok állva tekerni még..akkor legalább tekerjem végig az 1 órát..akárhogyan is..
Magamat is megleptem micsoda kitartás van bennem!! végigcsináltam! sose álltam meg, az ismertetett gondjaim mellett se..lehet hogy lassítottam lehet hogy néha lejjebb tekertem az ellenállást de végigcsináltam és ez a lényeg..az edző is és tesóm haverja is megdicsért..mondták ne legyek elkeseredve.. nagyon szép teljesítményt mutattam első alkalommal ... a Hege pl nem tudta először végigtekerni az órát..Az edző sokszor segített átlendülnöm a holtponton..mindig ha ránéztem mosolygott és mutogatott hogy jól csinálom ügyes vagyok (közbe én voltam az egyetlen a teremben aki ült a biciklin..láttam a tükörben..ez is nagyon jól esett, télleg nem voltam kinézve..sőt megdicsértek) azt is mondta az edző hogy önmagamért vagyok itt..nem kell senkinek se bizonyítanom...tudja és látja hogy nem vagyok edzett de ez nem baj..hiszen ezért jöttem..én legalább már megtettem az első lépést a mozgás felé és nem a hétvégi bowlingozást emlegetem sportolás címen...nem az a cél hogy megdögöljek a biciklin hanem hogy élvezzem a mozgást..és ez mind annyira igaz volt..és én még sose hallottam ilyet..nem jártam edzeni sose az igaz..de az eddig ismert összes tesitanárom tanulhatna ettől a férfitől a motiváció átadásáról..ők inkább csak leépítették az önbizalmam...ezek után vegyes érzelmekkel hagytam ott az órát nem tudtam elfogok-e jönni még egyszer, akarom-e magam heti kétszer ilyen szinten megkínozni érdemes-e lesz-e eredménye stb..a pozitív gondolataim közé meg azok tartoztak hogy: micsoda kitartást hozott elő belőlem, mennyi biztatást kapok , nincs izomlázam!!!, és hogy nem adhatom fel most is kibírtam valahogy, és a legérdekesebb...edzés után nem hulla fáradtan estem haza be az ágyba stb..nem aludtam el a gép előtt ülve..hanem fel voltam pörögve!! velem ilyen még sose volt, még tudtam tanulni jóízűen ettem stb..legtöbbször ha hazaérek a suliból és leülök ide akkor elalszom a székben...számomra ez tök érdekes volt :)

2. edzés: Kicsit féltem tőle, már tudtam mire számíthatok ez egy szinten megnyugtatott de azért még mindig kétségek között ültem fel a biciklire. A múltkori után tisztában voltam vele mennyit bírok pontosan, és elhatároztam hogy feszegetni fogom a határaimat..nem elégedtem meg a múltkori teljesítményemmel az épp eléggel..az épp túléltemmel...rendesen akarom csinálni fejlődni szeretnék és leginkább fogyni..és az úgy nemfog menni ha folyton nyávogok és kifogásokat keresek mér nem bírom..idővel jobban fog menni csak mindig emelni kell a tétet, tudom nehéz lesz..de azt is tudom hogy megtudom csinálni tudom hogy nagy az akarat erőm :) márpedig ezt most nagyon akarom!! Jobban bírtam a második edzést..párszor már fel is álltam egy rövid időre kipróbáltam milyen meg szoktatom magamat..azt vettem észre hogy élvezem..a lendületet a mozgást a zenéket meg aztán pláne :) néha azon kaptam magam hogy dudorászok tekerés közbe de a lábam nem lassult le :D a nagyon gyors tekerést kifejezetten élveztem..esküszöm ez a legjobb stressz levezetés! teljesen kiürült a fejem nyugodt voltam, és erre nagy szükségem volt még a matek vizsgám előtt :) Edzés után megint meg lettem dicsérve az edző által odajött megint külön hozzánk és azt mondta NEKEM hogy ez igen így kell ezt csinálni :) megint elérte hogy büszke legyek magamra :) Feltöltődtem energiával jól éreztem magamat ezt még sose tudtam elmondani egy sportról se :) és várom a következő alkalmat ;)

asszem spinning függőség van kialakulóban ;)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szepcsi.blog.hu/api/trackback/id/tr53556538

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása