jan
29

földrengés ?!?

Címkék: földrengés | Szerző: BuBy | 7:23 pm

Hát én azthittem felment a lázam és szédülök vagy halucinálok...de éreztem valamit amit nemtudtam beazonosítani..mintha valaki rángatná a székemet meg a fejemis mintha billegett volna de én nem csináltam semmit fura volt... gondoltam biztos azért éreztem ezt mert beteg vagyok... de felnéztem facebookra és televan vele hogy érezték Tatabányán Nagyigmándon Tatán Budapesten Győrben...és mint kiderült télleg földrengés volt ... 4.7-es erősségű Oroszlány volt a központja de idáig lehetett érezni..Győrben a 6. emeleten is éreztem... kissé ijesztő... neméreztem még ilyet és ez eddig nemis volt gyakori kis hazánkban reméljük ez ígyis marad...

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szepcsi.blog.hu/api/trackback/id/tr812623751

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása