ápr
26

Egész jó napom volt :) bár marha vontatottan indult.. szerintem reggel azt se tudtam hol vagyok vagy ébren vagyok-e csak mászkáltam ide-oda :D mindegy azért sikerült bevonszolnom magam időben statisztikára..ahol észrevettem hogy egyik barátosném se tette tiszteletét aznap reggel az órán :D ettől nem volt túl jó kedvem de dékánbácsi felvidított ^^ olyan aranyos volt a csoport összes lány tagját meglocsolta egy tökjó parfümmel egyenként végigment annyira aranyos volt tök örültünk neki úgyhogy ez egy ideig biztosította a jókedvemet :)

Az életerő elszívó makroökonómia szeminárium után egy hangyányi kedvünk se volt bemenni se számvitelre se matekra...nem lett volna hozzá energiánk...inkább elmentünk árkádba kis kedélyjavító vásárlásra...az lett volna..ha viszek egy kis pénzt és nem hagyom itthon mert akkor esetleg vehettem is volna az 50%-os akciókban valamit, morrr nah mindegy :P ezután igazán vigasztalódtam volna pár korty energiaitallal...de nem tehettem :D ugyanis anyának sikerült azt az üveget betenni a táskámba a leghosszabb napomon ami már egy hete a hűtőben volt mert nem lehetett kinyitni :D senkinek se sikerült... tesómnak se...a kupakon látszódtak is a fog nyomok meg a fogó nyomok...de úgysem sikerült kinyitni..meghát totál fel volt fújódva az üveg én attól féltem ha kinyitjuk szétrobban :D viszont ha nem ihattam volna pár kortyot akkor már vattát köpök az tuti.. muszáj volt valami megoldást találni erre a problémára :P miután újboli próbálkozásra 3 ember megint nemtudta kinyitni erővel...se kulccsal se tűvel körbekarcolva így azt találtuk ki hogy hát akkor kiszúrjuk... :D eredetileg ennek az lett volna a célja hogy hátha a felfújódás miatt van befeszülve azért nem nyílik ki de ezzel kiengedjük belőle és utána sima ügy...hát fogtam magam belefúrtam a kitűzőm (ezek ilyen többfunkciósak komolyan mondom mindenkinek kéne egyet tartania magánál kitudja mire lesz még jó...:D én az mp4-em is ezzel kapcsolom be XD ) aztán a szénsav terv szerint kiis szökött az üvegből..egyenesen Dórim arcába :D XD nagy csillogó reménykedő szemekkel újra nekiestem a kupaknak hogy végre ihatok...és NEM...nemnyílt!! :D azt hittem földhöz vágom :D dehát a kényszer nagy úr..baromi szomjas voltam úgyhogy fogtam az üvegemet és mint az áldozata vérét kiszívni készülő vámpír rábuktam a tűhegynyi kis lyukacskára és nekiálltam szürcsölni... :D:D de ez annyira viccesen nézett ki hogy szívom az üdítőm vérét hogy pár korty után úgyis nekiálltam röhögni... főleg hogy ezt nem lehetett szürcsölő hanghatások nélkül megoldani :D:D de örültünk magunknak hogy az emberi találékonyságnak köszönhetően nem haltam szomjan :D

a nap végét megkoronáztuk egy kedvetlenül nyűgösen fáradtan induló de annál finomabban végződő tankonyhai gyakorlattal :) Dórikámmal megcsináltuk életünk első vargabélesét... hát esküszöm ennél finomabb nincs :) és az az eperszósz...áááh... nem bírtam ki hogy időről időre ne nyaljak bele pedig a süti még nagyban folyamatban volt a sütőben... annyira éhesek voltunk már hogy az utolsó 5-6 percet korgó hassal tányérral a kezünkben a sütő előtt vártuk ki XD és a mi sütink aratta a legnagyobb sikert :) tancsibának is ízlett úgyhogy büszkék voltunk a szörnyikére ^^ merthát..nem a szépségéről volt híres de annnyiiira finom volt hogy csak nah ^^

A bejegyzés trackback címe:

https://szepcsi.blog.hu/api/trackback/id/tr862857410

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása