júl
12

Futás

Címkék: futás fogyi kislány | Szerző: BuBy | 7:55 pm

Nah lementem futni...az első lépést megtettem a pár kiló mínusz érdekében..aztán kérdés hogy ezután is elég motivált leszek-e vagy úgy járok mint 2 éve...

mostis ráébredtem hogy semmi kondícióm és még mindig utálok futni főleg hogyha "sportemberek" vesznek körül a biopályán..azok között kicsit cinkes hogy én két kör után kifulladok...jobb szeretem ha rajtam kívül max 2-en vannak a pályán akkor eléggé elkülönülünk nem zavarjuk egymás egyéni tempóját...nah de mindegy ez volt az első alkalmam nem fogom rögtön lefutni a maratont... legalább kicsit kikapcsoltam a zenémre futás közbe és a fölös energiám is elpárolgott..főleg ebben a dögmelegben..viszont az allergiámat jól előhozta az a csodás természet :P azóta is tüsszögöm...

jah és még futni se tudok úgy elmenni hogy ne találjanak meg a járókelők ügyesbajos dolgaikkal..mondjuk már megszoktam hogy a buszmegállóban is összetévesztenek az öregnénik a menetrendes táblával meg a világórával meg a naplójukkal... ez az eset mondjuk aranyosabb volt...épp nyújtottam futás előtt..amikor úgy a zeném hátterébe arra figyelek fel hogy "hagyd bemelegíteni a nénit.." felnézek és frászt kapok mert szószerint az orrom előtt ott állt egy kislány és engem nézett (előbb még nem volt ott:P) köszöntem neki őis nekem.."szia mit csinálsz?" .. "őőő.. futni készülök :P"..." te futsz?" ..."remélhetőleg majd igen :P..jössz velem?"... "neeem...az ott a te vized?".." őő igen..kérsz?" "ahaaa O.O" nahmondom..már értem mit néztél ki rajtam :D nem a két szép szememet az biztos :P

remélem holnapig is kitart az elhatározásom és nem egyszeri alkalom volt..de aztán kitudja..lehet máshogy oldom meg..

písz

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szepcsi.blog.hu/api/trackback/id/tr62147208

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása