okt
12

és igen...megcsináltam!! :D kilövettem a fülem :) véégre 3 éves korom után újra van valami a fülembe :D bár nem önként és dalolva..nem a legnagyobb elszántsággal de viszonylag határozottan beléptem egy kozmetikushoz hogy lője ki a fülem amíg nem gondolom meg magam...Laci erős behatásának köszönhetően határoztam így :D egyedül a lábam se tettem volna oda be... önként nemigen teszem ki magam tűk társaságának mióta vért vettek tőlem amitől teljesen szétcsúsztam és bepánikoltam :P egész aranyos ez a kis pici bogyó valami..bár még nagyon fura..olyan idegentest érzetem van akárhányszor odanyúlok meg beleakad a kezem...nagyon fura..dehát 3 éves korom óta nem volt kilőve persze hogy fura :) de örülök hogy végre bevállaltam egy kis segítséggel..bár sikerült itthon első mozdulattal azt a jó nagy fülesemet ráb*szni a fülemre..hát felszisszentem tőle az tuti, azért még fáj picit :D

 

 


Egész jó napom volt...ellógtam az első órám hogy találkozzak Picimmel még matek előtt...sétálgattunk cipőre vadásztunk mivel a mostani cipőmet istenesen sikerült kinyírnom...találtam is egy egész formásat, tornacipőforma amit már nagyon régóta szeretnék szal külön juppi :) magamra jellemzően a táskámat sikerült otthagynom a boltban..és szerencsére erre rá is jöttem úgy másfél óra múlva hogy valami hiányzik.. :D de még szerencsére megvolt, egy volt szaktársam dolgozik most ott és félretette nekem tök rendes ^^ ..azért jó darabig nem tűnt fel szerintem amiatt voltam ennyire kerge mert felvolt pumpálva az adrenalinom.. :D vártam a rettegett matek ZH-m eredményét..kilövettem a fülem sokéves elhatározás és halasztgatás után..szal nemcsoda hogy elvesztettem a fejem(meg a táskám) :D

nah és hát a matek...az a csodás az a jó drága édes undorító szemét utálatos tantárgy.. :D 2 ZH-m átlagának kell kiadnia 50%-ot ahhoz hogy meglegyen... nagyon hülye vagyok matekból sose ment utálom mindig kínlódtam vele...ugyhogy nem álltam neki valami nagy optimizmussal a ZH-nak se...DE ma megtudtam az eredményem.........(feszültség emelő hatásszünet).........55% vííííííííííííí ennél jobb nemis lehetne :D:D teljes megkönnyebbülés kapott el utána...így a második dogámnak már csak 45%-nak kell lennie ahhoz hogy megkapjam a kettest a félév végén :P a 29 fős csoportból 7-nek érte el az 50%-ot..azért ez durva...a többinek mind alatta van.. :S.. fejbecsaptam ezt a hülye matekot és kiröhögtem ... megleeeettt juppiiii ^^ kár hogy azt a tervemet nem váltottam be hogyha nem lesz meg a matek akkor azért iszom ha meglesz akkor meg azért... :D pedig jólesett volna egy kis feszültségoldó :P

 

 


Voltam hétvégén Igmándon..bár nemakkor sikerült eljutnom amikor terveztem volna hanem később...de kaptam elégtételt :P olllyan szééép nagy szinte kétemeletes busszal mentem hogy hűűűh :D először else hittem hogy azzal megyek..olyan félve kérdeztem meg hogy megtetszik állni Igmándon? nem reménykedtem igenlő válaszban XD de meglepett :D nagyon komoly volt így felülnézetből végignézni az utat...már amennyit láttam sötétbe...viszont a rossebnek se találtam meg hol kell jelezni egy ilyen csoda járgányon... ugyhogy lebotorkáltam inkább a sofőrhöz hogy engedjen ki XD

este Picimmel meg két haverral elmentünk Tatára Tatu18 koncertre :) nagyon jó volt ^^ a fiúk már felismertek nagyrészt.. :D ugyhogy nekemis köszöntek nemcsak Lacinak :D tökre élveztem jólesett tombolni kicsit kiereszteni a gőzt..a hajamat is ráztam meg ugráltam mert tökjól játszottak a fiúk :) meg a számaikat is szeretem ^^ főleg a Lacival közös dalainkat :) bár a Sündőrség annyira nemszerette...valamiért (pedig még nem volt este 11) bejöttek a buliba felsétáltak az énekeshez kicsit diskuráltak mi addig vártunk...aztán távoztak..végül kiderült hogy hangosak vagyunk...ez egy bulihely..milyen legyen bazze?XD még az ablakok se voltak kinyitva.. :D pojén volt..az énekes is pojénkodott utána vele.. :D volt pár nagyon szétcsúszott arc...aki ha leejtette a cigijét akkor lehajolt érte..elkezdett dőlni...majd tett egy háromszoros piruettet körülötte..majd megállt szédelgett kicsit letenyerelt a padlóra..felkotorta a cigit..nagynehezen feltápászkodott újra miután nem imbolygott annyira a padló...majd nagy lendülettel elkezdett hátrálni...illetve miután megbotlott kitrappolt...XD vicces volt a csávó :D mint egy agyhalott :D a koncert után átváltott a hely bulihellyé..szerencsére nem tüccer discová... a buli eleje a régi Bridges hangulatra emlékeztetett ugráltam is pár számra táncoltam Szivemmel örültem hogy mosolyogni látom jóléreztem magamat :)

Láttunk kolibribogarat is ám!!! ami állítólag nagyon nagyon ritka lepkefajta :) Magyarországon is kb 100 van... télleg úgy néz ki mint egy cuki kicsi kolibri úgy is repül a virágokhoz...az első bogár volt életemben amitől nem undorodtam hanem szívesen néztem ahogy egyhelyben lebeg a virág előtt tök aranyos volt :) beis teszek egy képet róla..ha látjátok nehogy lecsapjátok..bár nemhiszem hogy lenne szívetek hozzá..

Másnap hazajöttem..utálok egyedül utazgatni..pláne este..amikor a vonatról fogalmam sincs épp hol tartunk...mivel a gyorsvonatok többsége még régi és nem írja ki az állomást nemis mondja be...csak nézhetsz ki a vaksötétbe...ráadálsul utálom őket mert sose tudom kinyitni az ajtót nekem nincs acélbetétesem amivel kirúghatnám :D Már az úton kaptam egy gyanús hívást Laci egyik haverjától... ártatlan kérdés.."túlment már Ácson a vonat?" ..."aha igen..miért?"..."ááh csak kérdeztem..kiváncsi voltam hogyvagy..majd msn-en beszélünk" mondom aha.. :D kicsivel később amikor leszálltam Győrben megin jön a hívás..már röhögtem magamban..már rég rájöttem a dolgokra.. :D "szia..hol jár a vonat?"  "szia már leszálltam Győrbe vagyok..."  "nah szuper akkor már mingyárt otthon vagy..."  "amúgy ezt megint miért kérdezted?"   "áááh semmi semmi csak érdekelt hogy biztonságban hazaértél-e..azért megcsörgetnél ha leszállsz a buszról?"   "hát persze Joci...XD"  de rosszul hazudsz vááh :D már rég tudtam hogy utánam jöttek ezek a lükék kocsival..nem vagyok hülye:D ezen röhögtem magamba egész úton.. :) amikor itthon leszálltam a végállomáson és a távolba megláttam Laci körvonalait közeledni a sötétben úgy mint aki épp csak erre tévedt akkor már nembírtam tovább és hangosan felröhögtem és alig bírtam abbahagyni..:D őis hamar észrevette hogy már rég rájöttem a meglepire ezért őis nevetett :) nagyon aranyos ötlet volt nagyon örültem neki..sőt..amikor Laci elém jött a buszmegállóba az valami külön örömmel töltött el mert utáltam elbúcsúzni tőle :) nemtudtam nem mosolyogni :) szeretem a kis Lükémet mindig meglep valamivel imádom ^^

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szepcsi.blog.hu/api/trackback/id/tr22366592

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása