dec
15

"Élni nincs erőm..., Meghalni nincs időm..." - / vizsgaidőszak/

Ez a cím minden túlzásoktól mentes...azt hiszem ez a félév maradéktalanul kimeríti a "fuck you baz+" fogalmát... isssszonyat nehéz volt..de hálistennek mindjárt vége... nemegyszer voltam az őrület határán vagy olyan "valamit vagy valakit mindjárt szétverek" hangulatba kerültem..sok szarság volt..mint megszokhattam volna az összes zh-beadandó-röpdoga-előadás szorosan követte egymást néha még egy nap kihagyással se...

Felállítottam az egy hétre eső főiskolás elfoglaltságaim új rekordját is...(persze van aki még nálam is szarabbul járt..én télleg együtt tudok velük érezni...) tehát ezt úgy egy hétre sikerült összehozni: gazdinfó egész féléves zh (hétfő), német zh (hétfő), számvitel pót zh nehezített geciskedő (kedd) szálloda beadandó leadási határideje, minimális csapatmunkával kedd késő este összehozva (szerda) idegenforgalmi földrajz előadás Egerről (szerda) szálloda előadás a leadott beadandóból (csütörtök) újra fel vett gazdmatek zh (csütörtök) igaz következő hét de én ide számolom mert kb annyi időm volt rá mint az összes többire (azaz kb semmi) statisztika egész féléves zh (köv. hét hétfő) /jelentem bukta..tehát ismétlem pénteken ;) / és ez még csak az egyik hét volt de igazából az utóbbi három hét az maga volt a pokol...

Mit tanultam ebből a félévből? :
- továbbra is az a biztos amit én megcsinálok illetve megkeresek
- továbbra se bízzak egyesek aktív és értékelhető hozzájárulásában a csapatmunkákhoz
- egyesek még mindig meg tudnak lepni a főiskolán mutatott felelősségtudat hiányával, nemtörődömségével, hozzáállásával olyan dolgokhoz ami más értékelését/előremenetelét is befolyásolja...végül is nem fontos csak másik két ember lóg a levegőben amiatt, hogy ő "leszarja"
- nem fogok semmit se adni senkinek ha cserébe azt a keveset nem kapom meg amit néha nagy ritkán én kérek
- ne törjem magam olyan dolgokban amikről később kiderült hogy felesleges, elpocsékolt erőfeszítés volt és elpazarolt idő..mindenbe annyi energiát fogok fektetni amennyit muszáj...
- ne húzzam fel magam azokon a tanároknak nevezett állatokon akik a diákokon élik ki az életük hiányosságait szarságait...mindezzel megnehezítve kölcsönösen egymás életét...

Röviden ennyi... péntekre még szükségem van egy kisebb szurkoló hadjáratra a statisztika pót zh-ra...a matek aláírásom szerencsére mostmár meglett..abból már csak a vizsga vár rám...
Úgy összességében az utóbbi 1-2 hónapban ez a gondolatmenet volt rám a legjellemzőbb:

 

 

 

 

 

 

 

És kb így néztem ki 1-1 tanulási ciklus és beadandó írás között, 3-4 óra alvás beiktatással esetleg napi egyszeri evéssel ha valaki behozta a gép elé... (és igen..én még könnyítettnek mondhattam viszonylag a félévem a pár kiváltásom miatt...mi lett volna ha az se sikerül..jézus)
















szabadidő= 0 alvásidő= 3 energiaszint, idegállapot= 2

Szeretnék már télleg pihenni de úgy igazán...nem úgy hazajönni, hogy elalszok egyből a gép előtt vagy már a buszon...és nem azzal a tudattal hazaérni hogy iszok/eszek és már állok is neki a következő anyagnak amit igyekeztem a lehető leghatékonyabban kivitelezni úgy hajnali 2ig...

Már nem kell sokat várnom erre... már csak ez a hét..:) csak úgy pörög a fejemben a visszaszámlálás ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://szepcsi.blog.hu/api/trackback/id/tr573464398

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása