sze
11

Mókuskerék

Címkék: beteg suli hiány eső mókuskerék | Szerző: BuBy | 5:29 pm

Újra forog a mókuskerék...elkezdődött a suli (életemben először a szülinapomon augusztus 31.-én!!! ki látott már ilyet??), kezdődik az utazás a buszos tömegnyomorban, a késések, az elalvások, a nyűgös és fáradt ébredések, a sorbanállás, a rohanás, esős napok tömkelege, és a tűrőképesség feszegetése annak tekintetében hogy mennyit képes egy normál ember írni másfél óra alatt...egyszóval...vége a nyárnak jönnek a szürke hétköznapok :(



Napjaimat immár az NYME-AK turizmus-vendéglátás szakának lelkes(?) hallgatója ként tengetem..végülis örülök neki mert eredeti terveim között is ez a szak szerepelt csak két éve nem jött össze..lemaradtam azzal a 30 plusszponttal amit kaphattam volna anno a nyelvvizsgámért ami nem sikerült..most a két éves képzésem alatt felhoztam az elmaradt pontokat elmentem emelt német érettségire amivel megkaptam a nyelvvizsgát..elvégeztem az idegenforgalmi szakmenedzsert is...tehát bőven bepótoltam a hiányzó pontokat..erre persze pont ugyanannyival meg is emelték a ponthatárokat..nincs szerencsém :P de arra jutottunk hogy nem hülyéskedünk tovább és nem pazarlom el egy évemet azzal hogy várok megint hátha abban az évben majd lejebb mennek a pontok mert ugyse fognak szar az egész rendszer..ugyhogy bevállaltuk a költségtérítést és így persze simán felvettek. Ennek fényében most mégjobban oda kell tennem magam mert úgy tervezem hogy átvesznek államira hogy ne fejjék sokáig a szüleim bankszámláját..ehhez úgy kell tanulnom hogy a szak legrosszabb egyötödének az átlagánál én jobbat produkáljak...és addigis dolgoznom kéne néha suli mellett hogy kisegítsem anyáékat..nem lesz könnyű de tudom hogy amit elkezdek és kitűzök azt én vagy így vagy úgy de be is fejezem és elérem a saját sikereim...eddig mindig így történt ugyhogy most is bízom benne :)

Furcsa újra kezdeni az egészet elsősként, nagyon furcsa ez a fajta de ja vu...de azért bizonyos előnyökkel bőven kárpótolnak ;) például a tantárgyaim felét kiválthatom így eléggé szellős az órarendem.. :) lehet hogy pár szaktársam morog emiatt hogy nekünk nem kell bejárni..de mi már egyszer ezeket végigszenvedtük...ennyi jár.. :) Furcsa megint új ismeretségeket kötni..és ezt egy ekkora létszámú szakon (ha jól tudom 155 fő) elég nehéz kezdeményezni...ők még megvannak szeppenve nemigazán nyitnak a másik felé, vagy már a gólyatáborba kialakultak bizonyos csoportok és ők azért nem ismerkednek (én a pótfelvételi miatt nem voltam gólyatáborba mivel utána tudtam meg hogy egyáltalán felvettek..pedig biztos nagyon jó volt az előzőt is élveztem)...szal nem könnyű de azért már alakulgatnak a dolgok..ilyen szempontból engem sose kellett félteni..max a körülmények nehezítik és lassítják ezt a képességemet :D megismertem már pár aranyos emberkét és jópár helybéli is van ami az előző szakomon elég ritka volt ugyhogy ennek külön örülök :)

Tőlem egyáltalán nem meglepő módon sikerült már rögtön az első sulihéten megfáznom ami azóta is tart elég nyomin érzem magam...folyton aludnék..és brutális zsebkendő pusztító vagyok...de legalább a köhögésem már nagyjából elmúlt és nem kell a levegőmért küzdenem miatta..néha azért megviccel azzal hogy ellopja a hangom :P vígasztal a tudat hogy a szak 90%-a így járt mint én és nekik se tett jót az a "pár" bőrig ázás amíg ingáztunk az épületek közt aztán végig ültünk pár órát teljesen elázva tocsogó cipőben fázva.. aztán hazafele újabb adag zuhé... :P ...mindig is utáltam az esőt, és ez évszaktól független :P szétázol, baromira fázol, teljesen mindegy hogy tartasz-e valamit a fejed fölé vagy se mert a szél ugyis kifordítja de csak hogy mégjobban elázhass...bármennyire is ügyes akrobata vagy biztos hogy találkozol elkerülhetetlen helyzetekkel ahol átkell gyalogolnod egy balaton nagyságú tócsán..de csak hogy mostmár a cipődből is follyon a víz minden egyes lépésnél és még cuppogjon is hogy minél viccesebb legyen...és ha végre abbahagyja..akkor meg olyan büdi gilisztaszag van hogy azt nehezen viselem :D ...ha eléggé elvetemült rövidzárlatos idióta hangulatomban vagyok akkor még röhögnék is rajta meg azon ahogy az emberek próbálnak szárazok maradni...de most épp nem ezt a pillanatomat élem..szal utáltam :D




Az év első bulija számomra Picimék Győri koncertje lesz ami tuti hogy még sokkal jobb lesz mint az előző :) majd megint magamra vállalom a kamera-women szerepet és megörökítek egykét dolgot az utókornak :) és a koncira fogom elvinni Szivem szülinapi meglepijét is ^^ remélem tetszeni fog neki :) kemény 13 napig voltunk egy idősek ... :D de hamarosan ő már egy másik dimenzióba lép..és én újra mondhatom majd neki hogy de öreg vagy :D ^^

Kicsikém most épp nincs otthon, Romániába van rokonoknál..tegnap indultak..és egészen hétfőig mégcsak beszélni se tudok majd vele...már akkor hiányzott amikor elindultak... :( és remélem hogy most nem fázik meg amíg távol van mert legutóbb amikor ittjárt sikerült megfertőznöm a megfázásommal :P nem lenne jó ha elmenne a hangja mire idejön Győrbe koncertezni :D már nagyon várom a hétfőt ^^ és Szivecske is nagyon hiányzik  :( de már elindítottam a visszaszámlálót :) Remélem hamar eltelik ez a pár nap és addig nem zombulok bele az unalomba..már az első nap is majdnem megőrültem tőle...





nah pussz megyek teát inni :)

A bejegyzés trackback címe:

https://szepcsi.blog.hu/api/trackback/id/tr962288887

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása