nov
10

hozom a formám

Címkék: beteg eső napom balszerencse | Szerző: BuBy | 12:55 am

Épp forrócsokit iszogatok (még maradékból mert a tescoba nincs egyetlenegy darab se!! semmilyen..borzasztó..) közbe Interjú a vámpírralt nézek..régi klasszikus, egyik kedvenc filmem..már vagy milliószor láttam de nem tudom megunni...fáj a kezem ahogy fogom a bögrét...mert az ujjamat elvágta a saját esernyőm amikor nemtudtam becsukni a legnagyobb esőben hogy felszálljak a buszra...egyre rondábban köhögök mert mióta megfáztam a legnagyobb 23-25 fokos őszi melegben azóta kaptam pár váratlan esőt..a még mindig tavaszi kabátomban mert nem találtam még télit..esernyő nélkül mert azt Kicsim kocsijában hagytam...alig tudok ülni mert Picimmel elmentünk biciklizni ami amúgy tökjóvolt csak én kb 10 éve nem ültem biciklin és amit kölcsönbe kaptam tőle az nagyobb volt mint ami nekem kéne így épphogy leért a lábujjhegyem a földre..és nagyon kemény volt az ülés ezért eléggé szétverte az ülőcsontomat...de legalább csak egyszer estem le róla :D elterveztem hogy tanulok német zh-ra...de mivel beteg vagyok ezért elég fáradékony lettem..így sikerült rögtön ebéd után ülve elaludnom...ennyit a tanulásról...terveztem hogy tépek valahonnan a városból Paddy and the Rats koncertplakátot péntekig...de 2szer is szakadt az eső így eláztak...ugyhogy teljes tehetségemmel és balszerencse vonzásommal hozom a formámat...és még csak szerda van..uramisten :D

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szepcsi.blog.hu/api/trackback/id/tr952437482

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása